TAS’82 succesvol in vrijwilligerswerving

TAS’82 heeft met behulp van de aanpak ‘Meer Vrijwilligers in Kortere Tijd’ van Sportservice Noord-Holland bijna 60 nieuwe vrijwilligers geworven. Dit prachtige aantal werd gerealiseerd door een persoonlijke wervingsactie.

Trots
Ton Berkhout is blij verrast door de getoonde betrokkenheid van de leden. “Het verbaasde ons in positieve zin hoeveel mensen bij willen dragen aan de vereniging. Het blijkt dat men wel wil bijdragen, maar eerst gevraagd moet worden. Ik ben ontzettend trots op de inzet van de vrijwilligerscommissie die samen met een groep vrijwilligers dit fantastische resultaat heeft bewerkstelligd!”

Passende taak
Ton Berkhout: “TAS’82 is een bloeiende vereniging. Een vereniging met ambitie. Die ambitie bracht met zich mee dat er meer vrijwilligers nodig waren om de verenigingsdoelen te bereiken. We hebben geïnventariseerd voor welke taken binnen de vereniging meer handen gewenst waren. Met een persoonlijke wervingsactie hebben wij veel van onze leden benaderd met de vraag wat zij willen bijdragen aan onze vereniging. We keken daarbij in eerste instantie naar de talenten en interesses van geïnteresseerden, en zochten daar een passende taak bij. Zo is het voor de nieuwe vrijwilligers erg leuk om met de taak aan de slag te gaan.”

Voor 11 april zijn de nieuwe vrijwilligers uitgenodigd om nader kennis te maken met elkaar en verder over de taken te praten.

vrijwilligers actie

Senioren en masters Atletiek

Wij trainen op onze Baan, op de weg en in het bos. Kwaliteit en gezelligheid staan hoog in het vaandel.

Jeugd Atletiek

Atletiek is een superleuke sport! Je bent meestal lekker buiten aan het trainen en er zijn veel verschillende onderdelen.

Wandelen

Vindt u wandelen in de frisse lucht ook zo heerlijk? Maar is er niet altijd iemand beschikbaar om mee te gaan wandelen?